14 Ocak 2014 Salı

Online fal

Fal meraklısı arkadaşlara önerebileceğim tek site kesinlikle www.onlinefalcim.net sitesi.
Üstelik canlı fal talebinde bulunursanız falcılarıyla bire bir telefon görüşmesi de yapıyosunuz.
Ben Aslıhan hanıma baktırdım gerçekten çok eğlenceliydi, hiç kasılmadım hatta arada sırada 
espiriler bile yaptı , oldukca da isabetli yorumları oldu, arkadaşlarım diğer falcıları denedi Şule de oldukca iyiymiş. Eğer Ankara daysanız randevu alıp yuzyuze de baktırabiliyormuşsunuz. 
Bu sitede fal baktırmak isteyen kişiler için adım adım yapacakları aşamaları şöyle sıralayım.

1- www.onlinefalcim.net sitesine giriyorsunuz.

2- Ana ekrandaki fal seçiminizi yapıyorsunuz ( tarot falı , kahve falı ve aşk falı ) .

3- Karşınıza form çıkıyor ve bilgilerini eksiksiz dolduruyorsunuz.

Not : Özellikle canlı fal talebi istiyorsanız telefon numarasını mutlaka doğru yazmalısınız, aksi taktirde fal yorumcularının size ulaşmasını engellemiş olursunuz.

4- Daha sonrasında ödeme ekranı çıkıyor kredi kartı-mobil ödeme-havale şeklinde ödeme yapılabiliyor.         ( Fakat ben kredi kartını tercih ediyorum çünkü daha ucuza geliyor. )

5- Fal yorumunu mail olarak istiyorsanız falınız mail adresine geliyor, eger canlı yorum istediyseniz  www.onlinefalcim.com tarafından aranıyorsunuz ve fal yorumunuz başlıyor.





4 yorum:

  1. güzel yorumlarınızdan dolayı bu siteyi denemek istedim ve çok memnun kaldım, tavsiyeniz için çok teşekkür ederim, ben telefon bağlantısıyla baktırdım, önce biraz heycanlandım ama herşey çok güzeldi, hoşçakalın

    YanıtlaSil
  2. ben de bu siteye fal baktıranlardanım ve bence bu site en iyi canlı fal sitesi, sormak istediklerimi de sordum fal meraklıları bu siteyi bir sefer denemeli

    YanıtlaSil
  3. yüzyüze de bakıyorlar mı acaba, ben de baktırdım ve begendim bir de yerlerine gidip baktırmak isterim

    YanıtlaSil
  4. daha önce bir çok fal sitesini denedim fakat en iyi hizmet veren site gerçekten burası. zaten bu sitedeki falcıların fal cafesi de varmış, baya baya telefonda sohbet ederek fal baktı gerçekten en iyi fal sitesi diyebilirim

    YanıtlaSil